SALES & OPERATIONS ASSOCIATE

Ben jij al in februari bezig met zolders plunderen om je kleedje op koningsdag gevuld te kunnen neerleggen en heb je meer skills dan het hele sales team van Jeff Bezos, then we want you!

THE ROUGH CHEF

The Rough Chef B.V. is de centrale hub van de diverse bedrijven van eigenaar Jord Althuizen (bekend van o.a. 24kitchen & de BBQ-boekenreeks Smokey Goodness). Het team actief binnen The Rough Chef voorziet management en operations support voor de vurige hospitality units en zorgt ervoor dat deze optimaal kunnen opereren. Aspecten die we voor de bedrijven voorzien zijn o.a. HRM, inkoop, administratie, conceptontwikkeling, marketing en sales. Naast Management support voor de onderliggende B.V’s verzorgt de Rough Chef ook branded content voor derden (o.a. Cornet bier, de Vegetarische Slager), neemt deel aan diverse mediaprdoducties (24 kitchen, Njam TV, RTL4), events world wide en ontwikkeld een brede lijn aan eigen BBQ producten (sauzen, kruiden, tools en such).

Onder de Rough Chef paraplu vallen de volgende bedrijven: Smokey Goodness (BBQ Catering, webshop, workshops en winkel), Black Smoke (restaurants in Antwerpen en Rotterdam), Smokey BBQ Inspiration (inspiratieplatform en branded content production) Smokey Goodness Burgers & Bites (Foodhallen Den Haag) & The Rough Kitchen (Foodhallen Amsterdam).

De Sales en Operations Asscociate houdt zich het meeste bezig met Smokey Goodness en Black Smoke Rotterdam waar jij je echt vast kunt bijten in het betere saleswerk.

ONZE BEDRIJFSCULTUUR

Binnen de Rough Chef, Smokey Goodness en Black Smoke tref je een team hardwerkende fulltimers, stagiaires en een grote groep ambulante medewerkers. Wij hebben een platte hiërarchische structuur zonder weldaad aan managementlagen. Daarmee is een no-nonsense informele bedrijfscultuur ontstaan waarbij ruimte is voor eigen inbreng en initiatief. Werken bij de Rough Chef is niet voor de faint of heart. Het diverse werk waarbij de verantwoordelijkheid bij jezelf ligt brengt altijd uitdagingen met zich mee en een ‘can do’ attitude samen met oplossingsgericht denken dragen bij aan je eigen succes en werkplezier. We leggen de lat hoog en hebben als team een bijzondere ambitie, dit betekent dat we altijd ons best doen om verwachtingen te overtreffen. De functies van onze medewerkers zijn niet vastomlijnd en zeer divers. Naast het operationele uitvoerende werk wordt iedereen geacht mee te denken en te bouwen aan de verdere ontwikkeling van ons bedrijf. Om ons hierbij te inspireren stimuleren wij elkaar om echt deel uit te maken van de BBQ-scene en de mooie wereld van hospitality.

DE FUNCTIE

In de functie Sales & Operations Associate werk je voornamelijk vanuit ons hoofdkantoor in Delft. Vanuit hier zorg je ervoor dat al onze projecten goed verkocht en uitgevoerd worden. Je weet structuur te brengen in de talrijke projecten en aanvragen en ondersteunt de Manager of Operations in zijn dagdagelijkse taken. Je zorgt dat we afspraken na komen, een strakke planning hanteren, dat we altijd bereikbaar zijn en weten waar we aan toe zijn. Wanneer de noodzaak daar is schroom je er niet voor zelf de mouwen op te stropen en achter de BBQ of het buffet te kruipen om dat te doen waar we goed in zijn: mensen blij maken met vuur gekookt eten. De status quo bestaat niet, als Sales en Operations Associate zie jij kansen in de markt, bedenkt products en services om hiermee deze kansen te grijpen en verbrijzelt zo al je sales doelstellingen. Kortom: iemand die het gaaf vindt om zijn of haar tanden te zetten in een stevige baan binnen een niet alledaagse werkomgeving.

WERKZAAMHEDEN

SALES GERICHTE WERKZAAMHEDEN: 

  • Vormgeven aan het salesplan, de juiste strategie bedenken om dit uit te voeren en toe te passen in je dagelijkse werkzaamheden.
  • Meedenken in de products en services die we in de diverse bedrijven aanbieden, je bedenkt nieuwe en optimaliseert bestaande (groepsformules voor de restaurants, cateringopties, webshop artikelen en such).
  • Je past goed accountmanagement toe, van de offerteaanvraag tot aan de evaluatie van het event, jij zorgt ervoor dat je de opdrachtgever steeds een stap voor bent.
  • Het zelfstandig beheren van de primaire sales communicatiekanalen (mailbox, telefoon) waarbij je zorgt voor een overzichtelijke workflow en adequate respons waardoor geen opportunity aan jou voorbijgaat.
  • Zorg dragen voor een hogere gemiddelde besteding bij groepsreserveringen in de restaurants of tijdens de catering events.
  • Optimaal omzetten van aanvragen in feitelijke events, daarbij draag jij zorg voor een goede overdracht naar de operationele teams en bij complexe opdrachten ben je zelf aanwezig voor aansturing en uitvoering.

OPERATIONELE WERKZAAMHEDEN: 

  • Ondersteuning van de Manager of Operations in de follow up en uitvoering van to do’s.
  • Opstellen van projectplanningen en het bewaken van deadlines.
  • Toezien op een kwalitatieve en veilige werkomgeving.
  • Cateringsheets maken.
  • Bijspringen als de nood hoog is.

PROJECT COÖRDINATIE:

  • Goede samenwerking met de marketing collega’s voor het uitvoeren van de salesplanning. Denk aan meedenken in content topics voor de newsletters, het bedenken van acties en activaties, het onder de aandacht brengen van nieuwe producten en merken in de webshop en winkel)
  • Bijhouden van deelnemerslijsten aan onze events, opvolgen van vragen van deelnemers, controleren van betalingen en retouren.
  • Onderzoeken en coördineren van strategische kansen om effectiever en efficiënter te werken.

WEBSHOP STRATEGIE & SUPPORT:

  • Contact met leveranciers m.b.t leveringsvoorwaarde en toevoegen van nieuwe artikelen
  • Voorraadbeheer: analyseren van benodigde minimale voorraadhoeveelheden en tijdige bestellingen plaatsen bij leveranciers.
  • Medeverantwoordelijk voor inrichting en updaten van de showroom.
  • Updaten van de webshop (artikelen toevoegen, voorraden actualiseren).

KANDIDAATPROFIEL

MUST HAVE

MUST HAVE:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding gericht op horeca, facilitai management, bedrijfskunde of sales.
  • Je hebt affiniteit met sales en horeca door middel van aantoonbare werkervaring of opleiding in deze branche.
  • Sales attitude en service with a smile.
  • Het hebben van een rijbewijs is een absolute MUST
  • Je bent accuraat, discreet en de fameuze ‘spin in het web’ die multitasking tot in perfectie beheert. Je beheert Microsoft Office als geen ander (Word, Outlook, Excel).
  • Je bent woonachtig in de directe omgeving van Delft – Den Haag – Rotterdam
  • Beschikbaarheid in overleg, voorkeur is wel z.s.m. Dit is een full time job en vraagt ook dat je soms in het weekend moet werken.

NICE TO HAVE

  • Kennis van WordPress, Woocommerce, Social Media integraties.
  • BBQ-affiniteit.

WIJ BIEDEN JOU

We bieden je een uitdagende, afwisselende fulltime baan binnen een collegiaal team. Je bent verzekerd van een goed salaris, 25 vakantiedagen per jaar en 8% vakantiegeld. Het bruto maandsalaris voor deze functie bedraagt tussen de €2.200,- en €2.650,- per maand voor een 40-urige werkweek (afhankelijk van werkervaring en opleiding).

Secundaire arbeidsvoorwaarden bevatten:

  • Leerzame werkomgeving binnen een dynamisch team dat gedreven is om zichzelf continu te verbeteren.
  • Persoonsgebonden ontwikkelingsbudget, te besteden na de 1e 12 maanden in dienst.
  • Lidmaatschap bedrijfsfitness (Enforce Rotterdam, bij de Van Nellefabriek)
  • Bijzondere werkplaats met niet alledaagse werkvoorzieningen.
  • Lunch verstrekking en diner bij overtijd.
  • Leuke werkuitjes met het team.

SOLLICITEER NU