ADMINISTRATIEF FINANCIEEL MDW.

Ben jij een administratief en financieel multitalent? Hou jij van het scheppen van orde en structuur in een dynamische omgeving en verlies jij nooit de details uit het oog? Haast je dan en lees snel verder!

THE ROUGH CHEF

The Rough Chef B.V. is de backbone van alle vurige bedrijven van Jord Althuizen en zijn compagnons. Onder deze vlammende paraplu vallen onder meer Smokey Goodness, Black Smoke & The Rough Kitchen. Vanuit de rough chef worden ook Jord’s media producties (boeken, TV, en andere gigs) geproduceerd. The Rough Chef ziet toe op een goed, soepel en renderend verloop van de bedrijvigheden en optimaliseert administratie, operatie en rendement.

VERANTWOORDELIJKHEDEN

We groeien met al onze vurige activiteiten harder dan een op hol geslagen bosbrand en zijn daarom op zoek naar versterking om de administratie, HR en financiën in goede banen te begeleiden. Daarom zoeken wij jou, de aanvoerende administrateur die op zoek is naar een jonge, dynamische werkomgeving waar de paden nog ontgonnen zijn, structuur niet wordt opgelegd maar door jou ontwikkeld en waar je ruimte krijgt voor initiatief en zelfstandigheid.

WERKZAAMHEDEN

FINANCIEEL ADMINISTRATIEF WERK:  Je bent in samenwerking met jouw team van administrative assistants en de boekhouder eindverantwoordelijk voor een kloppende financiële administratie van de onderhangende bedrijven. Jij zorgt voor o.a.:

  • financial control: controleren van kasafdrachten restaurant (correctheid kassa, boekhouding en betaalwijzen) en het verwerken van geldstromen.
  • analyse en optimalisatie: berekenen van o.a. arbeidsproductiviteit, inslag percentages, menuprijzen, etc.
  • cash flow management (analyseren van resultaten, opstellen prognoses & budgetten en bewaken van liquiditeitspositie)
  • goed incasso management (tijdige verzending en opvolging facturen)
  • kloppende boekhouding (correcte verwerking journaalposten)
  • betalen van salarissen & belastingen
  • kasboeken bijhouden
  • derdenrekeningen beheren (paypal, mollie, woocommerce, Eventix)

HRM: Je bent op de hoogte van de geldende arbeidswetten en ziet toe op  een correcte personeelsadministratie door het uitvoeren van o.a.:

  • personeelsmutaties verwerken (hire, fire en promotie).
  • controleren urenadministraties en verwerking vakanties, ziekten en overig verlof.
  • Verwerking ziek- en betermeldingen ism verzuimverzekeraar.
  • Begeleiding van zieke werknemers (wet poortwachter)

ALGEMEEN ADMINISTRATIEF WERK:

Het correct en accuraat verwerken en archiveren van alle projectadministraties. Denk aan het bijhouden van webshop en smokey shop voorraden, bijhouden en actualiseren van alle machtigingen (bank, KVK), opstellen en monitoren van begrotingen, toezien op correcte werking administratieve software (kassasystemen, koppelingen, boekhoudprogramma), kortom, you are the keeper of order in our chaos.

Algemene werkzaamheden:

Je gaat aan de slag bij een jong bedrijf dat in de laatste jaren harder gegroeid is dan wij hadden durven dromen. We hebben een platte organisatiestructuur en steken er allen onze schouders onder. Naast de basistaken is het belangrijk dat je vanuit een helicopterview mee kijkt binnen de diverse bedrijven en knelpunten identificeert en op zoek gaat naar de slimste en meest efficiënte manier om onze zaken goed te regelen.

KANDIDAATPROFIEL

MUST HAVE

MUST HAVE:

  • Afgeronde administratieve of financiële opleiding op HBO/WO niveau 
  • Aantoonbare ervaring (minimaal 3 jaar) met boekhouding en administratief beheer
  • Nederlands en Engels op goed niveau kunnen schrijven, lezen en praten
  • Teamplayer die in een jonge, dynamische omgeving floreert
  • Zelfstandig / doorpakker / regelaar / no-nonsens
  • Gedreven / ondernemend / enthousiast
  • rijbewijs

NICE TO HAVE

  • Affiniteit met hospitality (ervaring met het voeren van de administratie van restaurants of catering)

WIJ BIEDEN JOU

  • Een zeer gedreven en leerzame werkomgeving waar voor persoonlijke ontwikkeling aandacht en budget is gereserveerd
  • Afwisselend werk, geen dag is hetzelfde
  • Bruto salaris van €2.800,- tot €3.400,- bruto per maand afhankelijk van niveau en gerelateerde werkervaring, 8% vakantiegeld
  • Fulltime contract (40 uur per week) voor 7 maanden, bij een goede start volgt een jaarcontract
  • Locatie: in Delft bij Smokey Goodness
  • Een goede lunch van de zaak en zoveel koffie als je aan kunt

SOLLICITEER NU